
22 травня Асоціація рітейлерів України (RAU) провела фокус-групу на тему «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM». Комунікаційне агентство prcom виступило партнером заходу, а Олена Яковенко (керуючий партнер агентства) стала модератором панельної дискусії.
У першому блоці програми експерти ринку обговорили омніканальність і споживчі настрої українців, формування digital-стратегії для рітейлера. А також розглянули питання нестандартних PR-активностей, глобальних відеотрендов і креативних комунікацій.
У другій частині, під час панельної дискусії, директор по маркетингу «Агромат» Ольга Носова, начальник управління організації продажів і контролю якості департаменту роздрібного бізнесу «Ощадбанк» Тетьяна Дубова, а також PR-директор МФК «Gulliver» Тетяна Атаджанова відповіли на питання Олени Яковенко щодо релевантної стратегії реагування на негатив в соціальних мережах і кращі методи його нейтралізації.
Учасниками івенту також стали представники таких компаній як АШАН, Епіцентр, Must Have, КЮЗ, Watsons, ARGO, RDA, Yves Rocher, Епіцентр, Bembi, Promin, VINZER HOME, Franchise Group, Little House, SHEN, Ol.factory та інших.
Більше порад, про те як правильно реагувати на відгуки незадоволених клієнтів в соцмережах, читайте в коментарі Олени Яковенко для порталу Retailers:

