- Розробка цілей і завдань стратегічної комунікаційної кампанії
- Аналіз і дослідження поточного стану ринку, позиціонування компанії
- Визначення основних стейкхолдерів
- Створення ключових комунікаційних повідомлень
- Формування та імплементація довгострокових і короткострокових кампаній
- Таймінг, бюджетування
- Звітність, визначення ефективності реалізованих кампаній
|
- Щоденний/щомісячний моніторинг інформаційного простору за заданими ключовими словами
- Фокус-групові дослідження
- Медіа-аудит
- Репутаційний аналіз
- Моніторинг активностей конкурентів
- Оцінка ефективності комунікацій
|
- Побудова Online репутації
- Інтегровані PR і New Media кампанії
- Формування пулу лояльно налаштованих блогерів, лідерів думок
- Blog and Digital Media Relations
- Контент стратегія
- Робота на форумах, у спільнотах, ком'юніті, створення представництва в соціальних мережах
- Нейтралізація негативу, оперативні відповіді на запитання користувачів, робота з коментарями
- Моніторинг, аналітика, оцінка ефективності проведених активностей
|
- Визначення ризиків та загроз репутації, оцінка розміру кризи, прогноз наслідків
- Розробка сценаріїв і планів антикризового реагування
- Нейтралізація негативної інформації про клієнта, відображення інформаційних атак
- Менеджмент запобігання інформаційних криз
- Ефективна взаємодія із засобами масової інформації
- Проведення посткризових заходів по відновленню репутації
|
- Робота в режимі прес-офісу (7 днів на тиждень / 24 години на добу)
- Формування пулу лояльно налаштованих представників ЗМІ
- Підготовка всіх видів інформаційних матеріалів для ЗМІ (прес-релізи, прес-кити, бекграунд, факт-листи, біографії керівників, аналітичні статті, заяви для преси)
- Ініціювання інтерв'ю, коментарів, участь в оглядах
- Пошук і генерування інформаційних приводів
|
- Організація і проведення прес-конференцій, прес-брифінгів, прес-ланчів, прес-турів, круглих столів
- Визначення цілей і завдань заходу
- Розробка сценарію, плану, бюджетування
- Підготовка всіх інформаційних і продакшн-матеріалів
- Робота зі ЗМІ під час заходу
- Ініціювання виходу матеріалів
- Звітність, аналіз ефективності
|