
12 листопада 2021 року відбулося відкриття ТРЦ Respublika Park – наймасштабнішого торговельно-розважального центру не лише Києва, а й України. Загальна площа об'єкту становить 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв. У торговій галереї розташувалося понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, товари для дому, косметики та аксесуарів, послуги. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.
Серед переваг ТРЦ Respublika Park – унікальний громадський простір «Оазис» із живими рослинами (загальною площею 2000 кв.м), перша в Україні аеродинамічна труба (заввишки 20 метрів, 16 метрів вільного польоту), інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором та AR-атракціонів, найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.
Команда агенції prcom відповідала за комплексну комунікаційну стратегію відкриття одного з найбільших ТРЦ, спрямовану на В2В та В2С-аудиторії.



У рамках цієї стратегії відбувся прес-івент для mass media, інвесторів та партнерів. У заході взяли участь Віталій Кличко, мер Києва, Гернот Пфандлер, надзвичайний та повноважний Посол Австрії в Україні, представники інвесторів, генеральний директор ТРЦ Юлія Щаслива та представники орендарів.
У завдання команди prcom входила:
Підсумком заходу стало понад 90 виходів у ділових, громадсько-політичних, спеціалізованих виданнях та соціальних мережах:
І багато інших.