Відкриття ТРЦ Respublika Park

C701E555-3FB8-446C-875F-336BBBA4488E


12 листопада 2021 року відбулося відкриття ТРЦ Respublika Park – наймасштабнішого торговельно-розважального центру не лише Києва, а й України. Загальна площа об'єкту становить 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв. У торговій галереї розташувалося понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, товари для дому, косметики та аксесуарів, послуги. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.

Серед переваг ТРЦ Respublika Park – унікальний громадський простір «Оазис» із живими рослинами (загальною площею 2000 кв.м), перша в Україні аеродинамічна труба (заввишки 20 метрів, 16 метрів вільного польоту), інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором та AR-атракціонів, найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.

Команда агенції prcom відповідала за комплексну комунікаційну стратегію відкриття одного з найбільших ТРЦ, спрямовану на В2В та В2С-аудиторії.

5F4EE072-D226-402D-A2C5-3A70A9FE734405E3F58A-06DA-4296-9E9E-03AB4E5E430341F90658-C942-482D-80E4-15BE04274794

У рамках цієї стратегії відбувся прес-івент для mass media, інвесторів та партнерів. У заході взяли участь Віталій Кличко, мер Києва, Гернот Пфандлер, надзвичайний та повноважний Посол Австрії в Україні, представники інвесторів, генеральний директор ТРЦ Юлія Щаслива та представники орендарів.

У завдання команди prcom входила:

  • розробка загального сценарію заходу та сценарію для ведучого
  • підготовка Q&A, тез для спікерів
  • запрошення та акредитація журналістів
  • модерування івента
  • підготовка прес-релізів та прес-паків
  • cупровід журналістів під час всього заходу


Підсумком заходу стало понад 90 виходів у ділових, громадсько-політичних, спеціалізованих виданнях та соціальних мережах:

І багато інших.