
4 травня відбулася онлайн-конференція від Асоціації ритейлерів України (RAU) на тему «Комунікації рітейлу під час війни. Головні принципи та правила». Комунікаційна агенція prcom виступила в ролі партнера й координатора події.
Участь у вебінарі взяли спікери з відомих українських компаній:
- Марія Назаренко, директорка з маркетингу та e-commerce Comfy
- Олена Плахова, директор з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта
- Гліб Проненко, партнер MOKO digital
Онлайн-конференція, участь у якій була безкоштовною для всіх охочих, зібрала майже 100 представників рітейл-ком’юніті.
Протягом години спікери заходу подискутували та поділилися досвідом з таких питань:
- Кризові комунікації воєнного часу. Як успішно впоратися із інформаційною турбулентністю? Загальні правила та принципи комунікацій компаній та брендів у період війни.
- КСВ, волонтерство, допомога армії. Чи потрібно про це розповідати громадськості та як?
- Соціальні мережі та комунікація бренду. Корисні поради.
- Чи потрібно писати про війну, чи варто розміщувати меми, як тримати баланс, щоб не скотитися в трагедію, але й не влаштовувати бенкет під час чуми?
- Яких помилок припускаються брендами в цей період найчастіше?
Переглянути вебінар у записі можна за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=k0ocshvt__A