Проведення вебінару «Комунікації рітейлу під час війни» спільно з RAU

RAU-Meetings


4 травня відбулася онлайн-конференція від Асоціації ритейлерів України (RAU) на тему «Комунікації рітейлу під час війни. Головні принципи та правила». Комунікаційна агенція prcom виступила в ролі партнера й координатора події.

Участь у вебінарі взяли спікери з відомих українських компаній:

  • Марія Назаренко, директорка з маркетингу та e-commerce Comfy 
  • Олена Плахова, директор з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта 
  • Гліб Проненко, партнер MOKO digital 

Онлайн-конференція, участь у якій була безкоштовною для всіх охочих, зібрала майже 100 представників рітейл-ком’юніті. 

Протягом години спікери заходу подискутували та поділилися досвідом з таких питань:

  • Кризові комунікації воєнного часу. Як успішно впоратися із інформаційною турбулентністю? Загальні правила та принципи комунікацій компаній та брендів у період війни. 
  • КСВ, волонтерство, допомога армії. Чи потрібно про це розповідати громадськості та як? 
  • Соціальні мережі та комунікація бренду. Корисні поради. 
  • Чи потрібно писати про війну, чи варто розміщувати меми, як тримати баланс, щоб не скотитися в трагедію, але й не влаштовувати бенкет під час чуми?
  • Яких помилок припускаються брендами в цей період найчастіше? 

 

Переглянути вебінар у записі можна за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=k0ocshvt__A