Статті

ЦІЛІ:
- Інформувати журналістів і широку громадськість про відкриття A-Gallery
- Продемонструвати унікальність проекту, розповісти про використання новітніх технологій
- Залучити зірок, представників шоу-бізнесу, а також провідні mass media і телеканали України до висвітлення заходу
МЕТОДИ:
- Організація прес-заходу для ЗМІ (трансфер журналістів, прес-брифінг, прес-паки, робота з mass media, анонсування та пост-висвітлення заходу, ініціювання виходу матеріалів)
- Інформаційне партнерство з журналом Viva, залучення зірок на захід
Організаційний супровід івенту: запрошення гостей, організація фуршету, фото- та відеозйомки, координація роботи хостес
РЕЗУЛЬТАТИ:
- Близько 200 гостей, серед яких: Олег Пінчук, Яна Клочкова, Сергій Поярков, Геннадій Попенко, Олена Гребенюк, Наталія Валевська, Антін Мухарський ...
- 10 виходів у пресі: Комерсант, Вести, День, Viva ...
- Сюжети на ТБ
- Більше 80 виходів в мережі Інтернет