Quality. Creativity. Effectivity.
Статті
ЦІЛІ:
- Забезпечення високоякісного PR покриття в ЗМІ
ЗАВДАННЯ:
- Інформувати громадськість про відкриття виставки «Вогонь кохання. Присвята Майдану»
- Забезпечити максимально широке висвітлення заходу в засобах масової інформації
- Залучити представників провідних ЗМІ і телеканалів України до висвітлення заходу
МЕТОДИ:
- Анонсування і пост-висвітлення заходу
- Запрошення представників ЗМІ на прес-відкриття
- Робота зі ЗМІ, ініціювання виходів матеріалів
РЕЗУЛЬТАТИ:
- 4 телевізійних сюжети на провідних телеканалах: 1+1, ICTV, M1, 5 канал
- 6 матеріалів в друкованій пресі
- Більше 80 матеріалів на онлайн-ресурсах