Статті

Fashion-показ

den-studenta prcom

 

ЦІЛІ:

  • Завоювання лояльності і залучення нової, перспективної для ЦТ «Даринок» аудиторії
  • Збільшення активностей в соціальних мережах

ЗАВДАННЯ:

  • Розробка креативної ідеї заходу
  • Робота в соціальних мережах
  • Забезпечення якісного PR-покриття
  • Організація та проведення заходу

МЕТОДИ:

  • Створення спеціальної сторінки в соціальних мережах для залучення студентів
  • Незвичайний формат street fashion показу (в якості моделей виступили студенти)
  • Репетиції, навчання дефіле з професійним режисером, підбір одягу
  • Подарунки та фотосесія для учасників, вибір кращого lookу
  • Виступ DJ

РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Більше 50 виходів в пресі та мережі Інтернет
  • Позитивні відгуки від учасників заходу, клієнта
  • Залучення нових, активних друзів в соціальних мережах