
Україна на шляху до зовсім іншого формату житлової нерухомості, яка в найближчому майбутньому стане повністю орієнтована на потреби і запити людини, і ми раді зробити свій внесок в ці зміни.
В кінці листопада команда агентства prcom стала частиною наймасштабнішого проекту для провідних девелоперів, інвесторів і лідерів думок з усього світу - IV EE Real Estate Forum.
Форум, організований URE Club і Europaproperty.com., зібрав понад 200 учасників і 25 спікерів з різних куточків Східної Європи.
Команда агентства prcom відповідала за роботу з інформаційними партнерами з України, Молдови, Білорусі, Грузії, Казахстану. Інформаційна підтримка заходу забезпечила охоплення аудиторії в 93 306 000 людей.

17-18 вересня мережа 100% LIFE провела внутрішню щорічну конференцію для регіональних представників організації. Команда агентства prcom надала технічну та організаційну підтримку заходу.
В рамках конференції відбулося підбиття підсумків діяльності, нагородження кращих і мотиваційні виступи спікерів: Максима Бахматова, Ольги Маслової і Тетяни Яловчак.
Комунікаційне агентство prcom розробило концепцію і сформувало загальну айдентику івенту. Командою був підготовлений дизайн сцени, банерів, блокнотів, ручок, еко-сумок, наклейок, нагород, значків, заставок на екран та іншої сувенірної продукції. Також агентство згенерувало ідею креативного флешмобу для мережі і підготувало відео за підсумком активності.

18 травня 2018 року пацієнтська організація ЛЖВ відкрила перший некомерційний медичний центр «100% LIFE». Сучасна, стильна клініка покликана стати справжнім простором 100% толерантності і нульової стигми та дискримінації.
На урочистій церемонії були присутні Володимир Курпіта, директор Центру громадського здоров'я МОЗ України, Олена Пінчук, голова благодійного фонду, Микола Поврозник, перший заступник голови Київської міської державної адміністрації, представники ЮНЕЙДС та інші високопоставлені гості.
Prcom-ці допомагали з організацією відкриття центру.

22 травня Асоціація рітейлерів України (RAU) провела фокус-групу на тему «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM». Комунікаційне агентство prcom виступило партнером заходу, а Олена Яковенко (керуючий партнер агентства) стала модератором панельної дискусії.
У першому блоці програми експерти ринку обговорили омніканальність і споживчі настрої українців, формування digital-стратегії для рітейлера. А також розглянули питання нестандартних PR-активностей, глобальних відеотрендов і креативних комунікацій.
У другій частині, під час панельної дискусії, директор по маркетингу «Агромат» Ольга Носова, начальник управління організації продажів і контролю якості департаменту роздрібного бізнесу «Ощадбанк» Тетьяна Дубова, а також PR-директор МФК «Gulliver» Тетяна Атаджанова відповіли на питання Олени Яковенко щодо релевантної стратегії реагування на негатив в соціальних мережах і кращі методи його нейтралізації.

29 і 30 березня в Києві на території НСК «Олімпійський» пройшла Друга міжнародна спеціалізована виставка RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO - 2018. Захід був організований Асоціацією рітейлерів України - профільним об'єднанням гравців ринку роздрібної торгівлі, пов’язаних з рітейлом.
Інформаційний супровід виставки було повністю покладено на агентство prcom.
Крім українських акул індустрії, в RDB Expo взяли участь експерти з 7 країн світу, включаючи Польщу, Білорусь, Казахстан, Грузію, Туреччину, Єгипет. Захід проходив в двох форматах: